Tuesday, September 30, 2008

你的绘画凌乱着 在这个时刻

我想起喷泉旁的白鸽 甜蜜散乱了

情绪莫名的拉扯 我还爱你呐

而你斷斷續續唱著歌 假裝沒事了

時間過了 走了 愛情面臨選擇

你冷了 倦了 我哭了

一開始的不快樂 你用卡片紙寫著

有些愛只給到這真的痛了

怎麼了 你累了 說好的 幸福呢

我懂得 不說了 愛淡了 夢遠了

開心與不開心一一細數著 你在不捨

那些愛過的感覺都太深刻 我都還記得

你不等了 說好的 幸福呢

我錯了 淚乾了 放手了 後悔了

只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢

you'll be just fine, with all of your time.
its only what you're waiting for.
he's everything you need,
he's everything you want,
he's everything inside of you that you wished you could be.
he says all the right things,
at exactly the right time.

也许我太过天真
以为奇迹会发生

No comments: